خاویار

تلاژن

خرید خاویار عالی و آشنایی با باورهای نادرست درمورد کالری حاصل از خوردن خاویار

خريد خاويار عالي

خرید خاویار عالی می تواند کالری مناسبی و خوبی را به بدن شما برساند. این کاملاً نادرست است که با خرید خاویار عالی کالری زیاد و مضری دریافت می کنید. با ما تا انتهای مقاله خواهید آموخت خرید خاویار عالی چه میزان کالری به بدن می رساند.

برخی فرضهای مشهور، در عین حال کاملاً نادرست در مورد خوردن خاویار وجود دارد. یکی از آنها این است که خاویار می تواند باعث افزایش وزن شود.
افزایش وزن به دلیل خوردن خود خاویار اتفاق نمی افتد ، اما اغلب به دلیل غذاهایی که همراه آن سرو می شود ، مانند نان،خامه، کره  که بیشتر از کربوهیدرات و چربی تشکیل شده است منجر به افزایش وزن می شود.
حالا بیایید در مورد خود خاویار صحبت کنیم. میزان کالری خاویار نسبتاً کم است. ۱۰۰ گرم محصول تازه ۲۶۴ کیلوکالری دارد. ۶۱٪ کالری از چربی و ۳۳٪ از پروتئین تأمین می شود ، بنابراین لازم نیست نگران کالری های “ناسالم” باشید.

کالری چیست؟

بدن برای انجام تمامی فعالیت های خود به انرژی نیاز دارد. وقتی غذایی را میخوریم از خود انرژی تولید می کند که با عنوان کالری شناخته می شود. در واقع کالری واحد انرژی در یک غذا است. در واقع بدن انسان اگر از طریق غذا کالری مورد نیاز را دریافت نکند از چربی های انباشته بهره می برد.
خاویار با توجه به ارزش غذایی بالا کالری چندانی ندارد.

فواید سلامت خاویار

 

خاویار نه تنها یک غذای خوشمزه و لذیذ است ، بلکه یک “بمب” ویتامین و مواد معدنی نیز است. همچنین یک منبع عالی از پروتئین ، فسفر و کلسیم است. ماده ای عالی برای تعادل مواد مغذی با اسیدهای آمینه ، آهن و منیزیم است. تجزیه و تحلیل تغذیه خاویار نشان می دهد که این محصول در یک رژیم درمانی برای افراد ضعیف و بیمار بسیار مفید است. حتی با قرار دادن خاویار قرمز یا سیاه در رژیم غذایی می توانید با افسردگی مبارزه کنید! خاویار قرمز و سیاه به دلیل محتوای بالای  امگا ۳، در مبارزه با بیماری های قلبی و شرایط ناشی از استرس مزمن بسیار  مفید است.

به لطف این ویژگی ها، مزایای خاویار برای سلامتی انسان بسیار ارزشمند است و شامل:

پیشگیری از تصلب شرایین

تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

پیشگیری و درمان راشیتیسم

درمان  و بهبود پوست

بهبود سیستم های مفصلی و ساختار اسکلتی

رشد طبیعی

عملکردهای بینایی در بزرگسالان و کودکان

 پیشگیری و درمان بیماریهای قلبی عروقی 

جلوگیری از لخته شدن خون

حفظ سیستم عصبی و عملکردهای مغز

است.

خرید خاویار عالی چه مقدار کالری دارد؟

 

اما چه مقدار کالری در خاویار وجود دارد؟ خوشحال می شوید که بدانید خاویار یک غذای پرکالری نیست. کمتر از نصف کالری شکلات را دارد. همچنین منبع خوبی از کلسیم و فسفر و همچنین پروتئین ، سلنیوم ، آهن ، منیزیم و ویتامین های B12 ، B6 ، B2 ، B4 ، C ، A و D است.
همچنین حاوی آمینو اسیدهای آرژنین و هیستیدین و اسیدهای آمینه ضروری لیزین، ایزولوسین و متیونین است. یک قاشق غذاخوری خاویار حاوی یک گرم اسیدهای چرب امگا ۳ است که به جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند. همه این مواد مغذی ارزشمند سبب قدرت درمانی معجزه گر خاویار گشته است.

سلامتی خاویار در خرید خاویار عالی 

 

از آنجایی که نمک برای فرآوری خاویار استفاده می شود، خاویار سدیم زیادی دارد. بنابراین، اندازه وعده پیشنهادی برای هر نفر ۳۰ تا ۵۰ گرم است. با این حال ، خاویار به طور قابل توجهی سدیم کمتری نسبت به سایر تنقلات سدیم دار  دارد. و خاویار برخلاف بسیاری از تنقلات شور ، فواید قابل توجهی برای سلامتی دارد.

 

خرید خاویار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم (خرید خاویار)